Castiga bilete la finala UEFA Champions League cu Lay’s!

0 comentarii
0 voturi
Castiga bilete la finala UEFA Champions League cu Lay’s!
Lay’s a adus "Corul Campionilor" pe strazile din Europa, pentru a sarbatori parteneriatul oficial cu UEFA Champions League®. Corul "incognito" a surprins publicul inainte de ultima saptamana a jocurilor din optimi, pentru a se asigura ca europenii sunt pregatiti de meci (#gameready). 

Pentru a creste entuziasmul publicului inainte de jocurile din aceasta saptamana, Lay’s a dus celebrul imn al UEFA Champions League pe strazile Europei - chiar si pe cer - intr-o serie de evenimente fara precedent. Reinterpretari spontane ale imnului clasic au avut loc in autobuze, pe strazi, in piete din diferite orase si chiar in elicoptere, Corul Campionilor iesind in forta in orase ca Madrid, Munchen si Londra, pe masura ce competitia intercluburi cea mai importanta din Europa merge spre etapele definitorii.

Pentru a incepe ziua in forta, fostul fotbalist al Angliei si al echipei FC Barcelona si gazda a UEFA Champions League, Gary Lineker, a pus stapanire pe cer la bordul unui elicopter complet echipat. Acesta a zburat deasupra Londrei, proiectand celebrul imn pentru publicul londonez, care si-a inceput astfel ziua intr-un mod spectaculos. Elicopterul a aterizat apoi pe Arena O2, unde publicul a putut vedea o interpretare live, la sol. 

Intr-o dimineata linistita in Munchen, o "statuie umana" a luat prin surprindere localnicii si turistii aflati in oras. Statuia, un dirijor de cor acoperit in vopsea argintie, a intrat in actiune oferind trecatorilor o infuzie de energie. Un flashmob spontan al orchestrei simfonice a inconjurat piata, impanzind strazile orasului cu sunetul distinct al imnului UEFA Champions League.

Pe o strada aglomerata din Madrid, un chiosc clasic a fost transformat, in secret, pentru a surprinde si incanta clientii si trecatorii deopotriva. Pe masura ce se apropiau de chiosc, acestia puteau auzi acordurile inconfundabile ale imnului, in timp ce erau "imbracati" in sclipici si confetti, cu ajutorul unor dispozitive ascunse si al unei masini de vant. 

Intre timp, londonezii aflati in drum spre birou au fost surprinsi chiar intr-unul din faimoasele autobuze rosii. Pasagerii au fost inconjurati, spontan, de un spectacol de opera live, oferit de membrii corului si de muzicieni aflati incognito in autobuz. 

Intreaga serie de evenimente a fost captata cu ajutorul unor camere ascunse, al unor televiziuni cu circuit inchis si chiar telefoane mobile. Pentru a vedea Corul Campionilor luand Europa prin surprindere si pregatind fanii pentru emotia meciurilor, accesati acest link. 

Adam Warner, Director al parteneriatului cu UEFA Champions League in cadrul Lay’s, a declarat: "UEFA Champions League este, fara indoiala, una dintre cele mai prestigioase competitii de fotbal din lume, avand probabil cel mai cunoscut imn la nivel global. A fost foarte distractiv sa vedem Corul Campionilor preluand acest imn pentru a da nastere unor momente memorabile si spontane pe strazile Europei, momente care tin de personalitatea brandului Lay’s. Suntem pasionati de fotbal si ne-am dorit sa impartasim aceasta pasiune cu fanii si sa pregatim Europa si chiar intreaga lume pentru emotia meciurilor, intr-un mod distractiv".

Lay’s ofera fanilor sansa de a se alatura Corului, putand astfel castiga bilete la finala UEFA Champions League 2016 din Milano. Cei care isi doresc sa participe trebuie sa incarce propria interpretare a imnului pe Dubsmash, pentru sansa de a merge la cel mai important meci de fotbal din lume, in luna mai. Aplicatia este disponibila atat pe Google Play, cat si in App Store, cu ajutorul careia participantii pot realiza un videoclip utilizand imnul UEFA Champions League, pe care apoi sa il distribuie pe Instagram sau Twitter, folosind hashtag-ul #GAMEREADY. Mai multe detalii despre conditiile de participare la acest concurs sunt disponibile aici. 

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net in 2015 adus de un portofoliu de alimente si bauturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gama variata de produse alimentare si bauturi savuroase, printre care 22 de branduri ce genereaza fiecare peste 1 miliard de dolari in vanzari anuale de retail.






Ai nevoie de bani? 10 ron/zi pentru 15.000 lei credit. Aplica

Citeste comentariile

 

corul campionilor, lay's, uefa, finala uefa champions league

Adauga comentariul tau

Comentarii pentru articolul : Castiga bilete la finala UEFA Champions League cu Lay’s!



Pentru a putea adauga un comentariu folosind poza ta creeaza-ti un cont nou.







Incarca alt cod





 
  Video Articole
Inchide fereastra

Pentru a efectua aceasta operatiune trebuie sa te autentifici pe site.



Nu ai cont? Creeaza cont nou!

Inchide fereastra